Тельнов Анатолій Сергійович
доктор економічних наук
професор кафедри маркетингу Хмельницького національного університету
e-mail: telnovas@khmnu.edu.ua
Наявність вищої освіти:
Хмельницький технологічний інститут побутового обслуговування, 1972 р., спеціальність «Технологія машинобудування, металорізальні верстати та інструменти» (кваліфікація за дипломом – інженер-механік)
Наявність і рівень наукового ступеня та вченого звання:
Кандидат технічних наук за спеціальністю 05.02.13 – 05.02.13 – Машини і агрегати легкої промисловості з 1984 р.
Доцент кафедри організації та нормування праці з 1991 р.
Доктор економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), спеціалізована вчена рада Д 41.177.01, Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України, 17 березня 2011 р.
Професор кафедри маркетингу від 1.09.2012 р.
Досвід роботи:
Стаж педагогічної роботи у закладах вищої освіти та наукових установах освіти ІІІ – ІV рівнів акредитації – 38 років
Науково-дослідна робота:
Співвиконавець держбюджетних науково-дослідних тем:
– 0197U016015 «Проблеми трансформації місцевої промисловості у процесі реформування економіки України24
– 0102U004047 «Концепція інформаційного забезпечення інвестиційної та інноваційної діяльності»
– 0106U0011003 «Прогресивні стратегії і технології управління організаційними структурами підприємств та їх об’єднань»
– 0107U010024 «Проблеми забезпечення збалансованого розвитку трудового потенціалу за умов структурної модернізації економіки»
– 0118U00229 «Формування соціально-трудового потенціалу у підвищенні економічної безпеки та прискоренні процесів євроінтеграції»
Член редколегії журналу Вісник Хмельницького національного університету серії «Економічні науки»
Участь в атестації наукових кадрів
Член постійної спеціалізованої Вченої Ради Хмельницького національного університету Д 70.052.01
Підвищення кваліфікації:
Підвищення кваліфікації у Хмельницькому національному університеті за програмою «Педагогічна майстерність» у 2021 році відповідно до наказу від 31.05.2021 № 122-КП (30 год.)
Підвищення кваліфікації у неформальній освіті:
Наукові та навчально-методичні публікації:
Автор та співавтор більше 200 публікацій наукового та понад 50 навчально-методичного характеру з яких близько 60 статтей опублікованих у фахових виданнях, 2 навчальних посібники, 1 одноосібну монографію, 3 публікації в колективних зарубіжних монографіях, 2 статті в періодичних виданнях, що індексуються міжнародними наукометричними базами даних Scopus.
Список монографій (у т.ч. колективних) за останні 5 років
Список навчально-методичних публікацій за останні 5 років
Участь у конференціях та публікації апробаційного характеру
Участь у професійних та громадських об’єднаннях:
Член Української асоціації маркетингу (сертифікат УАМ №311 від 15 листопада 2018 р., м. Київ).
Нагороди:
Почесна грамота Міністерства освіти і науки України (Наказ №174-к від 28.09.1999 р.).
Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту України (Наказ №96-к від 13.03.2012 р.).
Подяка Ректора Хмельницького національного університету 20.01.2017 р.
Подяка Хмельницького національного університету 2022 р.
Трудова діяльність:
1.09.1984–20.03.1985 рр. – Асистент кафедри організації та нормування праці
21.03.1985–31.12.1988 рр. – Старший викладач кафедри організації та нормування праці
1.01.1989–30.06.2003 рр. – Доцент кафедри організації та нормування праці
1.07.2003–31.12.2004 рр. – Доцент кафедри управління трудовими ресурсами
1.07.2003–31.12.2005 рр. – Доцент кафедри управління персоналом та економіка праці
1.01.2005–17.10.2007 рр. – Завідувач кафедри управління персоналом та економіка праці
18.10.2007–31.08.2010 рр. – Доцент кафедри управління персоналом та економіка праці
1.09.2010–31.08.2011 рр. – Доцент кафедри довузівської підготовки та післядипломної економічної освіти
1.09.2011–31.08.2012 рр. – Професор кафедри довузівської підготовки та післядипломної економічної освіти
З 1.09.2012 р. – Професор кафедри маркетингу та товарознавства
З 2018 р. – Професор кафедри маркетингу і торговельного підприємництва
1.09.2022–31.08.2023 рр. – В.о. завідувача кафедри маркетингу
З 1.09.2023 р. – Професор кафедри маркетингу
Дисципліни, що викладає:
«Маркетинговий менеджмент», «HR маркетинг», «Стандартизація, метрологія та управління якістю», «Управління якістю», «Соціально-економічні основи формування якості».