Гарант освітньої програми: Віталій КАРПЕНКО, к.е.н., доц.

Мета програми: Формування на основі інтеграції теоретичної і практичної підготовки з науковими дослідженнями комплексу знань, умінь та компетентностей у професіоналів, здатних розв’язувати проблеми професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики; здійснення науково-педагогічної діяльності.

Особливості програми: Формування у професіоналів цілісної системи знань і умінь щодо творчого/креативного застосування методів та інструментів класичного і новітніх видів маркетингу у їх логічному взаємозв’язку, формування цифрових компетенцій для ефективного провадження маркетингової діяльності в конкурентних умовах технологічних трансформацій і цифровізації сучасної економіки.

Освітньо-наукова програма 2025

Освітньо-наукова програма 2024

Освітньо-наукова програма 2020

Освітньо-наукова програма 2017

Освітньо-наукова програма 2016