Освітньо-наукова програма «Маркетинг» ОС Доктор філософії
Гарант освітньої програми: Анатолій ТЕЛЬНОВ, д.е.н., проф.
Мета програми: Формування на основі інтеграції виробництва, освіти і науки комплексу знань і навиків для підготовки наукових кадрів, здатних розв’язувати комплексні проблеми професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики; здійснення науково-педагогічної діяльності.
Особливості програми: Акцент на вирішенні науково-методичних, практичних завдань та формуванні комплексу знань, вмінь та навичок у сфері маркетингу, включаючи управління науковими проєктами, маркетингові Digital технології, сучасні методи проведення маркетингових досліджень, розроблення маркетингових стратегій розвитку. Організація освітньо-наукового процесу, на основі принципів цілеспрямованості підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, передбачає можливість обрання власної траєкторії навчання, що дозволяє здобувачеві підсилити знання, вміння та навички, враховуючи напрям наукового дослідження.
Освітньо-наукова програма 2023
Освітньо-наукова програма 2022
Освітньо-наукова програма 2021
Освітньо-наукова програма 2020