🤷♂️ МІФ – Маркетинг…..це лише для залучення нових клієнтів.

✔Аргумент 1. Залучити – легко. Утримати – мистецтво.
🔸Справжнє зростання бізнесу починається не з нових продажів, а з повернення клієнтів знову і знову.

✔Аргумент 2. Не лише кількість, але і відданість…
🔸Лояльні клієнти не лише повертаються, рекомендують бренд іншим, здійснюють покупки частіше, а й потребують менших витрат для утримання, ніж залучення нових споживачів.

✔Аргумент 3. Враження формує майбутнє.
🔸Перший досвід клієнта визначає його рішення і негатив виправити набагато складніше, ніж створити позитив одразу.

✔Аргумент 4. Без турботи клієнти не повертаються.
🔸Маркетинг взаємодії формує довгострокові взаємовідносини, що забезпечують стабільність, прогнозованість доходів і сталість бізнесу.

✔Аргумент 5. Маркетолог ˗ це стратег, який навчається працювати з іншими.
🔸Навіть невелика увага та кращий сервіс в порівнянні з іншою компанією можуть стати вирішальним фактором для переходу клієнта.
👌 Очікуйте на нові випуски.
//я працюю над цим….
Софія Мандзюк, МР-23-1.