Продовжуємо розвіювати міфи про маркетинг

🤷‍♂️ МІФ Маркетинг…..це лише для залучення нових клієнтів.

Аргумент 1. Залучити – легко. Утримати – мистецтво.

🔸Справжнє зростання бізнесу починається не з нових продажів, а з повернення клієнтів знову і знову.

Аргумент 2. Не лише кількість, але і відданість…

🔸Лояльні клієнти не лише повертаються, рекомендують бренд іншим, здійснюють покупки частіше, а й потребують менших витрат для утримання, ніж залучення нових споживачів.

Аргумент 3. Враження формує майбутнє.

🔸Перший досвід клієнта визначає його рішення і негатив виправити набагато складніше, ніж створити позитив одразу.

Аргумент 4. Без турботи клієнти не повертаються.

🔸Маркетинг взаємодії формує довгострокові взаємовідносини, що забезпечують стабільність, прогнозованість доходів і сталість бізнесу.

Аргумент 5. Маркетолог ˗ це стратег, який навчається працювати з іншими.

🔸Навіть невелика увага та кращий сервіс в порівнянні з іншою компанією можуть стати вирішальним фактором для переходу клієнта.

👌 Очікуйте на нові випуски.

//я працюю над цим….

Софія Мандзюк, МР-23-1.