Круглий стіл: управління якістю освітніх програм D5 «МАРКЕТИНГ»: досвід міжуніверситетської співпраці

11 листопада в он-лайн форматі відбувся Круглий стіл: управління якістю освітніх програм D5 «МАРКЕТИНГ»: досвід міжуніверситетської співпраці.

✔Організатори заходу:
▪КАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА;
▪ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ;
▪ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ С. КУЗНЕЦЯ;
▪ПОЛТАВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ.

✔Модератор – професор кафедри менеджменту і маркетингу КНУВС Іван Благун.

✔З вітальним словом від Хмельницького національного університету виступив декан факультету економіки і управління Віталій Карпенко.


✔Досвідом забезпечення внутрішньої системи якості ділилися завідувачі відповідних відділів ХНЕУ ім. С.Кузнеця, ХНУ, КНУВС:

1. Ольга Почуєва, керівник відділу забезпечення якості освіти ХНЕУ ім. С. Кузнеця презентувала доповідь «Актуальні питання проходження акредитації економічного університету (на прикладі ХНЕУ)».


2. Наталія Карвацка, завідувач відділу забезпечення якості вищої освіти ХНУ виступила з доповіддю «Досвід та особливості функціонування СЗЯВО у Хмельницькому національному університеті».


3. Ольга Макарук, директор Центру забезпечення якості КНУВС поділилася досвідом інтеграції системи управління якістю за ISO 9001:2015 у внутрішню систему забезпечення якості освіти КНУВС.

✔Ключовими темами дискусійного блоку «Єдність підходів – різноманіття практик» були:

1. Впровадження дуальної освіти та партнерства з бізнесом.

2. Формування професійних soft skills і цифрових компетентностей студентів. Досвідом діяльності кафедри маркетингу ХНУ в даному векторі поділилися Ірина Закрижевська та Зінаїда Андрушкевич.


3.Синергія академічної та практичної складових у магістерській підготовці.

✔Поряд із організаторами, до події долучилися ЗВО:

▪Луцький національний технічний університет (завідувач кафедри маркетингу Ірина Лорві, професор кафедри маркетингу Олег Кузьмак, начальник відділу забезпечення якості освітнього процесу, ліцензування та акредитації Олена Кузьмак).

▪Державний університет «Житомирська політехніка» (доценти кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Ганна Ткачук, Ангеліна Сотник, старший викл. кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Тетяна Завалій).

▪Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини (гарант освітньої програми «Маркетинг» другого РВО Наталія Пачева).

▪ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет» (директор Навчально-наукового інституту економіки та менеджменту Валерія Колосок).


В результаті події розроблено рекомендації та сформовано спільну дорожню карту.