✔️12 травня 2025 року директор ТОВ «Системи для бізнесу», здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності D5 Маркетинг Сергій ТРЕТЬКО (науковий керівник – д.е.н., професор Анатолій ТЕЛЬНОВ) провів лекцію для студентів 3 курсу спеціальності «Маркетинг» згідно програми педагогічної практики.
✔️Заняття проведено з дисципліни «Маркетинг послуг». Під час лекції студенти ознайомилися з діяльністю компанії «Системи для бізнесу», яка займається комплексним обслуговуванням підприємств у сфері інформаційного забезпечення, автоматизації бізнесу та електронного документообігу, продає та впроваджує програмне забезпечення Медок, ПРРО Кашалот та інші.


✔️На прикладі ТОВ «Системи для бізнесу» Сергій представив результати проведеного маркетингового дослідження задоволеності споживачів інформаційними послугами компанії.
Зокрема, були проаналізовані:

▪️покриття ринку програмою Медок;

▪️розраховано показник лояльності клієнтів NPS до продукту;

▪️лояльність до консультантів та обслуговуючої організації;

▪️визначено основні проблеми клієнтів при користуванні програмою.
✔️Результати проведених досліджень дозволили сформулювати висновки та стратегічні рішення для компанії, а саме: підготуватись до продажу, переписати скрипти згідно виявлених проблем, звернути увагу на існуючих конкурентів та заощадити багато ресурсу.


▪️Також оекремим питанням лекції було використання ШІ при просуванні программного продукту Медок.
✔️На практичному прикладі Сергій показав алгоритм використання ШІ.







▪️Було акцентовано увагу на основних проблемах при впровадженні ШІ
✔️Під час дискусії студенти порушили питання харкерських атак, на які Сергій навів приклади заходів з кібербезпеки, які застосовуються в компанії. Надалі до дискусії долучилися інші студенти. Зокрема, студентів цікавили питання, пов’язані з аналізом існуючих конкурентів; вибору проблемних зон, які вирішуються за допомогою ШІ; визначенню недоліків і загроз, які можуть виникнути при використанні ШІ; обгрунтуванням видів застосовуваних варіантів ШІ.
✔️Викладені на лекції теоретичні положення і практичні результати проведенного маркетингового дослідження дозволили сформувати у студентів професійні компетенції, необхідні для роботи у сфері маркетингу інформаційних послуг.