Педагогічна практика аспірантів. Лекція на тему «Використання ШІ при просування програмного продукту Медок»

✔️12 травня 2025 року директор ТОВ «Системи для бізнесу», здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності D5 Маркетинг Сергій ТРЕТЬКО (науковий керівник – д.е.н., професор Анатолій ТЕЛЬНОВ) провів лекцію для студентів 3 курсу спеціальності «Маркетинг» згідно програми педагогічної практики.

✔️Заняття проведено з дисципліни «Маркетинг послуг». Під час лекції студенти ознайомилися з діяльністю компанії «Системи для бізнесу», яка займається комплексним обслуговуванням підприємств у сфері інформаційного забезпечення, автоматизації бізнесу та електронного документообігу, продає та впроваджує програмне забезпечення Медок, ПРРО Кашалот та інші.


✔️На прикладі ТОВ «Системи для бізнесу» Сергій представив результати проведеного маркетингового дослідження задоволеності споживачів інформаційними послугами компанії.

Зокрема, були проаналізовані:

▪️покриття ринку програмою Медок;


▪️розраховано показник лояльності клієнтів NPS до продукту;


▪️лояльність до консультантів та обслуговуючої організації;


▪️визначено основні проблеми клієнтів при користуванні програмою.


✔️Результати проведених досліджень дозволили сформулювати висновки та стратегічні рішення для компанії, а саме: підготуватись до продажу, переписати скрипти згідно виявлених проблем, звернути увагу на існуючих конкурентів та заощадити багато ресурсу.


▪️Також оекремим питанням лекції було використання ШІ при просуванні программного продукту Медок.



✔️На практичному прикладі Сергій показав алгоритм використання ШІ.


▪️Було акцентовано увагу на основних проблемах при впровадженні ШІ


✔️Під час дискусії студенти порушили питання харкерських атак, на які Сергій навів приклади заходів з кібербезпеки, які застосовуються в компанії. Надалі до дискусії долучилися інші студенти. Зокрема, студентів цікавили питання, пов’язані з аналізом існуючих конкурентів; вибору проблемних зон, які вирішуються за допомогою ШІ; визначенню недоліків і загроз, які можуть виникнути при використанні ШІ; обгрунтуванням видів застосовуваних варіантів ШІ.

✔️Викладені на лекції теоретичні положення і практичні результати проведенного маркетингового дослідження дозволили сформувати у студентів професійні компетенції, необхідні для роботи у сфері маркетингу інформаційних послуг.