▪️У рамках проходження педагогічної практики 7 квітня 2025 року аспірант Діденко Євген провів лекційне заняття для студентів групи МРм-24-1 з дисципліни «Управління лояльністю споживачів» на тему «Маркетингові стратегії та програми лояльності в сонячній енергетиці: приклад компанії iSolar».




▪️Під час лекції студенти ознайомилися з діяльністю компанії, що спеціалізується на встановленні сонячних електростанцій, та детально розглянули існуючі програми лояльності.


▪️Зокрема, одна з програм передбачає відсоткову винагороду для тих, хто залучає нових клієнтів. Таким чином, студенти не лише дізналися про програми лояльності, але й отримали можливість безпосередньо взяти в них участь та отримати додатковий дохід.


Отже, відвідування занять є не лише корисним, але й потенційно прибутковим!