I МНПІК «Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє»

🌐Кафедрою маркетингу Хмельницького національного університету в рамках співпраці з кафедрою маркетингу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, кафедрою менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника та кафедрою транспортного менеджменту і логістики ДВНЗ Приазовського державного технічного університету було організовано I Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію «Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє», яка відбулася 24-25 жовтня 2024 року. Конференція відбувалася в змішаному форматі. На пленарному засіданні конференції було понад 150 учасників.

🟡Сайт конференції – https://mcon.hneu.edu.ua/uk/

🟡Збірник тез

🟡Сертифікати


📌З вітальним словом до присутніх звернулися:


🔹Проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності Харківського національного економічного університету доктор економічних наук, професор Шталь Тетяна Валеріївна.

🔹Проректор з науково-педагогічної роботи Хмельницького національного університету кандидат економічних наук, доцент Лопатовський Віктор Григорович.

🔹В.о. директора інституту економіки і менеджменту Приазовського державного технічного університету доктор економічних наук, професор Колосок Валерія Михайлівна.

🔹Доктор економічних наук, проф. кафедри менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Благун Іван Іванович.

🔘Модерував конференцію здобувач третього (освітньо-наукового) РВО спеціальності Маркетинг, викладач кафедри маркетингу Хмельницького національного університету Артем Михайлов.


💼 Основною метою конференції стало обговорення сучасних стратегій маркетингових комунікацій та управлінських підходів, що сприяють ефективному просуванню креативних продуктів і послуг, адаптації бізнес-моделей до нових ринкових реалій, а також формуванню конкурентних переваг у цифрову епоху.

✔️Напрямки роботи конференції:

1.Креативні індустрії в епоху цифрових трансформацій.

2.Менеджмент і логістика: сучасні підходи та виклики.

3.Маркетингові стратегії в економічному розвитку та підприємництві.

4.Циркулярна економіка: сталий розвиток через інновації та креативність.

✔️На конференцію матеріали своїх досліджень надали представники українських та іноземних ЗВО:

▫️Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця;

▫️Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника;

▫️Хмельницький національний університет;

▫️ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»;

▫️Інститут міжкультурних і регіональних досліджень Копенгагенського університету (Данія);

▫️Варшавський економічний університет SGH (Польща);

▫️Зеленогурський університет (Польща);

▫️Університет Антверпена (Бельгія);

▫️Університет Амасії (Туреччина);

▫️Білоцерківський національний аграрний університет;

▫️Державний біотехнологічний університет;

▫️Державний торговельно-економічний університет;

▫️Державний університет «Житомирська політехніка»;

▫️Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій;

▫️Державний університет інфраструктури та технологій;

▫️Державний торговельно-економічний університет;

▫️Кременчуцький національний університет ім. М. Остроградського;

▫️Луцький національний технічний університет;

▫️Маріупольський політехнічний фаховий коледж ДВНЗ «ПДТУ»;

▫️Національний університет біоресурсів і природокористування України;

▫️Полтавський університет економіки і торгівлі;

▫️Таврійський державний агротехнологічний університет ім. Д. Моторного;

▫️Харківський національний педагогічний університет;

▫️Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна;

▫️Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ.

✔️Спікерами були:

🔹Саміран Сур – Assistant Professor Department of Management and Business Administration, Aliah University, Kolkata (Індія) «Future of NLP( Natural Language Processing) in Marketing».


🔹Марія Пархоменко – доцент кафедри нової та новітньої історії з фокусом на історію Східної Європи Університет Фрідріх-Александр Ерланген-Нюрнберг Німеччина) «(Не)видимі. Примусові робітники з України в Ерлангені: досвід виставкового проєкту».


🔹Володимир Гайдар – директор Палацу Потоцьких «Простір Інноваційних Креацій «Палац» (Україна) «Сталий розвиток через залучення креативних індустрій для ревіталізації об’єктів культурної спадщини».


🔹Оксана Голубовська – PPC Group Head «OM OMD Group» «Діджитал маркетинг та як ефективно використовувати його можливості у сучасних умовах».


🔹Оксана Дідик – науковий асистент Інституту кроскультурної комунікації та регіонознавства Копенгагенкого університету (ToRS) «Перспективи особистого брендування політичних діячів в автократичних політичних системах Середнього Сходу».


🔹Яна Бойцова – головна координаторка розробки Стратегії культурного розвитку Одеси, співзасновниця ГО Піксельовані Реальності «Стратегія культурного розвитку Одеси».


🔹Андрій Жумела. Android Developer в компанії stfalcon. «Штучний інтелект і персоналізація маркетингу: новий вимір взаємодії з клієнтами».


🟣Зі словами подяки спікерам та учасникам та з чітким сформованим вектором подальшої співпраці до присутніх звернулися:

🔹Гриневич Людмила Володимирівна, д.е.н., проф. завідувач кафедри маркетингу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця.

🔹Закрижевська Ірина Василівна, к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу Хмельницького національного університету.

🔹Благун Іван Іванович, д.е.н., проф. кафедри менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

🟠Учасники мали змогу подати до друку наукові статті та тези у рамках конференції.